En lördag med mys

Hej hallå, nu sitter jag här igen med bakisörjan som min bästa vän...vä längesen vi skakade hand sist men jag kan inte säga att jag har saknat han...
...men d va ganska lungt ändå igår även om jag kanske va lite jobbig för min omgivnng, hoppas inte för mkt=) så va d lungt. Kvällen inleddes med goda vänners lag o middag sen så bar d av till Hi-Jazz nere vid centralstationen. Hade aldrig varit där förut, så d va kul. Alternativt, vilket är mkt positivt i min ordbok...Vi va där för att kika på en release-spelning framförd av folkmusikgruppen Triller, grymt va d. Kanske berodde den positiva upplevelsen mkt på ölen, men ändå, jävligt najs. Imponerande musiker o sköna rytmer blandat med en god stämning...

...spelade så klart in lite av magin med min nya mobil som jag gärna leker med, så även ni kan få uppleva lite av kvällen. Enjoy!:

  Check out this video: Triller Live in Uppsala



Rocka på!

Kommentarer
Postat av: *Penajs - tankar, foton & musik*

Kika gärna in i min foto och musikblogg :)

Hoppas du hittar någonting intressant!

2008-12-07 @ 13:26:16
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0