Hemma hos

Haaaaaaallå bloggen! Usch va et tag sen nu, jag vet Erica, skitdåligt e d. Pga internetproblem, jobb osv så har denna del av mitt liv blivit alldeles för lidande, men nu e d slut på detta. Här e vi nu o mkt har hänt sen sist...
...ångesten tog kring det allra heligaste ett hårt grepp förra veckan, legat o pyrt länge har den men nu exploderade denna o fick mig att göra saker. Märkliga ting.

* Har ju börjat jobba som jag har nämt några gånger, detta pga av att pengar har gått åt alldeles för lätt o d e dags o ändra på
* Har också börjat träna, va med min goda vän staffan som vi har pratat om förut här o slet ut mig till d yttersta på gymmet, ont men skönt va d
* Köpte ny mobil, då denna tidigare den här hösten "tappats" i toaletten o börjat bete sig underligt

Med videokameran har vi (med detta menas jag) haft barnsligt roligt så nu bjuder jag er på det första avsnittet i det bländade hemma hos programmet "Hemma hos Staffan" istället för att kompensera detta oacceptabla nederlag ngt;).

Njut o begrunda visdomens ord i pur o skär skönhet:

Check out this video: Hemma hos Staffan



Rocka på!

Kommentarer
Postat av: Grim // Staffan

Din lilla pudel, du var tvungen att lägga skiten på youtube va?

Må du även denna bli förkyld, min vän

2008-12-02 @ 22:15:10
Postat av: Elena

aaahahahahahahaha vilket underbart sätt att börja dagen på! FLER FLER FLER VIDEOKLIPP!!! =)

2008-12-03 @ 07:15:58
URL: http://www.nogg.se/bLogLady
Postat av: erica

nu var du duktig gunnar.

som belöning så kommer tingeling att uppenbara sig på min blogg inom en snar framtid.

2008-12-03 @ 08:16:18
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0