"Om man råkar..."/101 saker

Godmorgon världen! Så va d helg igen, fan va veckorna går fort nu, börjar fundera på om d e ngn ful fet jävel som sitter o mixtrar med tiden. Skumt e d:S Fast då blir d ju helg ofta iaf, även om dessa blir korta...Idag verkar bli en lugn dag, tvätta, städa, plugga lite kanske...känns bra. Ikväll hoppas jag att d blir tillfälle för att spela in episod II av "Hemma hos Staffan" vi får se om staffan vil o orkar...va kanske inte d bästa o lägga upp på youtube tyckte staffan men vi fick ju massa views mannen! hur kul som helst, dina vidomsord går hem i stugorna verkar d som;)  Om jag inte får med min partner in crime på detta företag så får jag nog spela in mig sjäälv, e ju så jävla kul o leka me kameran, hehe. Fast inget snusk blir d om d nu va ngn som trodde d:P

Så länge bjuder jag på ett lcokrop efter svanen från min gode vän Staffan: Check out this video: Staffan lockar på svan




 
Förra helgen så hade vi en intressant diskussion kring ämnet: (mest jag som brann för denna diskussion men ändå)

"Om man tycker d e lite för skönt att bajsa som kille, tycker man då också om att få upp saker i tvåan o tycker man då dessutom om att få snopp i sig o e man således homosexuell?"


En fråga som jag bara övertrötta barnsliga heterosexuella män kan ställa sig en mörk vinternatt...men ändå värd att diskuttera då svaren hittils har varit mkt roliga...på hultan 07' gjorde jag o en vän en lista över saker som, "om man upplever dessa ska man nog börja fundera över sin läggning". 101 saker kom vi upp i, men pga alldeles för mkt sprit så har dessa kommit på vilovägar i mit ekande huvud. Så nu finns d chans att med er hjälp fylla i denna lista o göra den till sitt ståliga jag ännu en gång...
.
..kom med förslag, engagera er! i denna mkt viktiga fråga, glöm världen runt om kring er med svält, bilkris, acne och lägg allt ert krut på detta istället!

Som ett smakprov ska jag bjuda på den första o min favorit. En man frågade: "om man råkar pilla sig själv i röven när man har sex o tycker d e skönt ska man börja fundra över sin läggning då?"

Rocka på!

Kommentarer
Postat av: The Eagle

Här har vi anledningen till varför jag saknar mina kära vänner hemma i Sverige, tack för fina videos :D

2008-12-05 @ 16:06:38
Postat av: The Grim

hehe, var det inte "om man omedvetet börjar pilla sig i röven när man har sex..." ? ^^



2008-12-05 @ 20:17:34
Postat av: gunnar

asså ba xD <3 ba lol asså jag älskar din blogg asså ba xD <3 mumintroll!!!!

2008-12-06 @ 10:40:15
Postat av: Santto

"vasen ska stå 2 cm till höger för att vara perfekt placerad."

2008-12-22 @ 15:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0