Barnkalas o bakfylla

Nyss hemkommen från barnkalas då mitt brorsbarn fyllde 3, gött me tårta o kaffe, mkt kaffe blev d, behövdes förr att överhuvudtaget kunna föra ett någorlunda normalt samtal. Vilket jag har svårt för i vanliga fall...jepp, jag e bakis, återigen, nu får d faen vara slut på d här! Men nästa helg blir garanterat vit då jag ska jobba, känns tryggt, för e d bara upp till mig själv så kan jag inte motstå lustarna till festeriet...tragiskt, men jag erkänner d åtminstone=) Barnkalaset ja, vilket jävla rock 'n roll röj, här ligger draget på Bullit i lä...väntar nog med o skaffa egna knoddar dem avelsstinna damerna får vänta, hehe. Skönt o kunna åka hem e d, d e skitkul me brorsbarnen men som sagt ett jävla drag...
Föedelsedagsbarnet
Födelsedagsbarnet i högform

...nu ska jag se filmen från brorsans bröllop, ser fram emot detta med spänd förväntan o lite ångest då jag kommer o få se mig själv sjunga:S Bland d värsta man kan utsätta sig själv för...men d ska ändå bli kul o se om den här halvfeta biljardbollsliknande suputen kan prestera ngt lr om d blir så att man vill hålla sig långt borta från d som va där då d låter som en kakafoni av strypta katter, vi får se...brorsan har klippt ihop den till en timme lr mer, blir faen som på bio så nu ska jag bädda ner mig o njuta av underhållningen...fast d tråkiga är ju förståzz att man redan vet handlingen, dem säger ja o allt d...tror också att skådespeleriet kan vara lite haltande, återkommer med IMDB betyget:P

Rocka på! 

Kommentarer
Postat av: Elena

Hellu! Tack för en trevlig lördag! Blev ett jävla drag sen, vi gick till Saluhallen och hällde i oss champagne haha... det va längesen man gjorde så... =)vill också ta det lugnt nästa helg, men känner jag mig rätt så är det inte stor chans för det....suck...

2008-11-10 @ 16:25:37
URL: http://www.nogg.se/bLogLady

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0