Manchesterväder o gravida män

Kom precis in från en cykeltur i regnet, va fan e d me d här jävla Manchestervädret?? blir helt jävla galen, blöt blir man, svettig blir man o framförallt d här jävla dropparna på glasögonen gör så att man blir lika blind som en höna med avhugget huvud! Usch o fyy som mormor skulle ha sagt...sådärja va skönt o få ur sig lite, nu känns d bättre, lite. Har varit i knivsta hos nicke "the genius of music" och skrivit musik, mkt givande o trevligt besök, hade ju förståzz vart kul o repa ngn gång emellanåt med, men d e som d e. Nu gäller d bara o hitta ett forum för alla hits vi har skrivit, måste fan komma ut o spela live snart så man kan göra bort sig lite...

...helg coming up, känns som att den kommer att bli en av d tråkigaste i mannanminne. Peningarna e slut, för dem har undertecknad supit upp (säg inget till mor lr far), vädret e bajs o lusten minimal till o göra ngt kul. Men d kanske e ngn som kan komma med en strålande idé för att förgylla min tillvaro?? Ska iofs till farmor o farfar på sönd. d ska bli kul, va? tänker ni, vafan säger karln? Jo, d ska faktiskt bli kul o träffa dem gamla lirarna, har en del kul o berätta när dem kommer igång.

Va inne på aftonbladet o härjade i brist på annat o stötte på den här artikeln, har sett d här på Oprah för inte så länge sen (ja, d va bara en engångsföreteelse, ja, jag råkade bara kolla på oprah). Den gravida mannen, vafan e d frågan om, d här måste vara ett skämt tänkte jag, ett repotage snott från den anrika tidningen "en ding ding värld". Så va dock inte fallet, här ser man en normal snubbe med skägg, taskig frilla o ölmage. lr? nepp d e en stackars man som e gravid. fattar ingenting, världen rasade samman, d som va upp blev ned, svart blev vitt o inne blev ute. Började svettas o fundera hur jag skulle passa in i den här nya världen men lugnade ner mig efter ett tag o insåg att jag passar in som handen i handsken i upp o ner världen...förstå besvikelsen när jag då insåg att d va en delvis omopererad kvinna som va på väg o bli man, hela situation blev genast inte lika spännande, sjukt javisst men inte tillräckligt....

Läs själva o begrunda denna storslagna nyhet:
http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article3767590.ab

Här ett kort på när jag trodde att jag va gravid:



Rocka på!

Kommentarer
Postat av: Elena

jadu Fredrik, med tanke på hur ofta orden graviditet och barn förekommer i dina inlägg, så kanske det där med manlig graviditet faktiskt inte är uteslutet.... dina faderskänslor börjar växa... är du säker på att du inte kräks på månarna, har en konstig känsla i magen och en craving för salt? Jag menar det är ju inte direkt att man kan gå på utebliven mens i ditt fall.... hahahah

2008-11-14 @ 06:25:58
URL: http://www.nogg.se/bLogLady

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0