Genéve here we come

Jajjemänsan, nu jävla blir d åka av för pöjkarna i Genéve första helgen i arpril. Grymt o ha d inbokat, hoppas bara att Johan fortfarande e ledig den helgen:P Annars får vi väl våldgästa han Brittiska rumskompis som enligt rykten e lite svårflörtad när d gäller fest...nenas problemas säger vi o ger kvinnan i fråga en kurs i hur d hela ska gå till=) Hur som haver ska d bli skitkul!! Grymt nöjd, blir en bra vår d här känner jag...metallica, ac/dc o geneve. GÖTT!!

Så hur kommer helgen se ut då? Jo jag vet precis hur d kommer att börja, fortsätta o sluta. I succé! Kan inte bli ngt annat med d här orakade gänget, längesen vi gjorde ngn roadtrip ihop nu så d e faen på tiden. Bäddplatserna e d väl sådär me har jag förstått när man pratat me johan men d brukar inte va ngt problem. Får väl dela säng me honk igen som när vi va o hälsade på i örebro...vilket betyder att freddan blir inklämd i det lilla utrymmet mellan madrass o vägg, blir av med täcket då honk bestämmer sig för att vända på sig, kudden ska vi inte tala om & slutligen snarkad i örat o omhållen då han tror att jag e hans livs kärlek som brukar ligga bredvid honom=) Jaja, får man väl ta, kul o berätta om iaf. Män i samma säng e ju en fin tanke som alla heterosexuella män i min ålder uppskattar, lr? hehe...

Hur e d me mina ögon då kanske ngn stackare undrar. Jo tack bara bra, ser så pass mkt att jag kan ta mig fram i världen iaf, får duga=) Vänsterögat ser jag skitbra med men högerögat e d fortfarande lite suddigt med. Men vad gör väl d...känns jävligt schöönt o väldigt naturligt att slippa tänka på brillorna hela tiden, d bästa beslut jag tagit tror grymt kul...

Blev så jävla många bilder i förra inlägget så vi skiter i d den här gången va...kram på er!

Rocka på!


Kommentarer
Postat av: erica

du är utmanad :)

2009-02-10 @ 07:43:14
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: erica

hur går det med bloggandet egentligen...? :)

2009-03-25 @ 06:56:36
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0