Nu jävlar åker vi!

Jaha, så va d då dags att skriva den första bloggen...välkomna förresten ni som har orkat ta er hit av ng outgrundlig andledning=)

I helgen så va d ju som alla säkert redan vet Halloween, denna tillställning som vi har impporterat från det förlovade landet på andra sidan det stora havet. ingen vet egentligen vad man firar eller varför man gör d, men visst faen va d kul...åtminstonde om man va utklädd, jag hade iaf skitkul, hade klätt ut mig som en galen präst pga av tidbrist o knackiga idéer, men d slutade ganska bra. Visst såg jag ut som en jävla ök men d va ändå inte så pinsamt så att man sket i det...lr va d d? Döm själva=)


Nu över till ngt helt annat mitt lilla huvud uppfylls av just nu, valet i USA. Skönt ämne tycker ni o fnyser lr klickar bort från denna förvirrade själs amatörmässiga blogg, men d skiter jag i för nu ska vi faen prata om d!:P Punkt nr. 1. Skönt att slippa Bush!!!! Fiii faaan va schööönt, som tyskarna säger, Vilket jävla mäk som har suttit på kanske världens mäktigaste post i 8 år! skandal, underhållande för alla humorprogram som har haft en uotrinnlig brunn att hitta skämt, men ändå, skandal...Så vad fick vi nu då? Jo, troligtvis en klåpare till, för d måste man anta att alla makthavare i det där politiska systemet är, men ändå den bättre av dem två enligt mig...Mccain va en skön snubbe med självdistans o humor, men vad valde han för jävla patrask till vicepresident? haha, hon e ju helt korkat undebar på ett konstigt sätt, men tror att jorden skapades för 6000 år sedan har man problem att vinna några gudstjärnor i min bok iaf:S Sönt med maktskifte o gött med en svart ung man, med lite Kennedyvibbar. Kanske lite för mkt, jo tror d va Betnér som sa o jag tror fan han har rätt, karln kommer ju skjutas inom en snar framtid. tragiskt men kanske sant, inget förvånar mig med landet "over seas". Snart kommer väl ngn självkorsfäst nagelfarare från bibelbältet o bangar sina stigmatahänder i pallet på Obama. Sjukt, sjuka e dem, men underhållande...d måste fan alla hålla med om...

D får vara allt för idag, nu när denna första oskuld o bloggverksamheten är tagen för min del ber jag att få tacka o säga Rocka på!



Kommentarer
Postat av: La Mer!

Ooooaaa!

Och så får jag vara först med en kommentar!

Det var länge sen vi pratade... trots att du dyker upp på MSN varje dag... Ska du börja blogg nu så att vi kan kommunicera?

Sjuk värld man lever i!



Har USA bytt president? ;)



Puss puss

2008-11-05 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0