Renhetens färg

Nu har jag upplevt den, den vita rena färgen. I oskuldens flagg har denna färg förknippats med godheten själv o befläckas denna är det med andra färger som den röda i form av blod lr som i mitt fall vin...alltför ofta har jag fläckat ner min tåga med denna röda o ibland skiftande brunt (i form av Urban)...men inte denna gång. Lördagen lider nu mot sitt slut o undertecknad har inte upplevt rusets enkla, förstörande nöjen en enda gång under denna helg, detta får mig att känna stolthet och vördnad inför det underbara vita...lr, näää!! fii faen va tråkigt o gå den rätta vägen, bra javisst, min ölkagge kan behöva lite utrymme att förminskas, men oerhört obeskrivligt tråkigt...ska man ta hand om sig o leva bra e d bara av en anledning o d är för att kunna leva rock n roll emellanåt. Alla vill vi dit, alla vill vi uppleva d syndiga, den som nekar ljuger. framförallt för sig själv...ngn som inte håller med mig? Då ljuger ni=)

Har haft ett underbart laggande men givande samtal med min väna vän över skype som befinner sig i Genevé (ligger i Schweiz staffan;)) trevligt o få höra min p.a.f. sympatiska vän....p.a.f. står för Post Apokalyptiskt Fett o e en förening med frivilliga som tillsammans jobbar för att bygga upp underhudsfettet till den dagen vår moderna civilisation går under. Då kommer vi som går i täten för denna verksamhet att vara de som överlever längst pga att vi med vårt förutseende byggt upp väldiga bukar varifrån vi kan ta näring. Dem som e intresserade över att gå med i nätverket p.a.f kan höra av er till mig så kommer jag med tips om hur ni bäst skall bygga upp era bukar för kommande svåra tider. haha...undrar om jag e nykter....

p.a.f. vän tillika bakfull Genévare:


Imorron blir d släkta som står på schemat, tidigt bär d av me, kommer att vara väldans grumpy om jag inte får sova mina 12 timmar som ju e internationell standard, lr??:P Köra måste jag göra oxå, hela vägen till Flen, då bror har förberett mig på bakfylla från hans sida. E d ngt som e värre än att själv vara bakfull så måste d vara att vara nykter med en bakfull broder till mig...dem i sin tur säger ju såklart att jag e värst, odräglig, gnällig etc, men jag vet att jag har rätt, imorrn ska min äldsta blodsbundna få känna på hur d e o va bakis i mitt sällskap, hehe.

Dags o knyta sig...*gäsp*

Rocka på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad i helvete menas, klart som fan jag vet att det ligger i Schweiz... nu blev staffan lite suuuuuur :(

2008-11-17 @ 20:14:55
Postat av: annelie

..man kan ha jätte kul utan sprit... men det är synd att ta risken! Ok, du höjer på ögonbrynen och suckar.. den ÄR gammal jag vet..

Håller med dig helt, den som nekar ljuger.. dagens sanning.

2008-11-17 @ 21:31:13
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0