Rock n' Roll-Morgon\m/

Jaaaaaaaaaaaa!!!

I vånda har jag vandrat, i lidandets borg har jag funnit mig själv, i förtvivlan har jag drunknat...

...över att inte få se AC/DC i Globen i febr. Men nu på morgonen fick jag d magiska beskedet att jag ska få se gubbrockarna med stort G i Göteborg i Juni istället....aaaaaa. 10 gånger bättre, fii faaaan va kul d ska bli. Mkt glad! Skön morgon!!!



Nu över till den bistra verkligheten som nu e min vardag o skolarbete, men nu finns drömmen om Juni där i bakhuvudet iaf=)

Rocka på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va kul! Glöm inte Metallica bara! ;)

2008-12-17 @ 18:00:04
Postat av: Niklas

Mitt namn kom inte med, det va jag skom skrev så du vet bara :)

2008-12-17 @ 18:01:07
URL: http://niklasthewhiskey.blogg.se/
Postat av: Tomas Szyszkiewicz

Hehe såg dom på Ullevi för kan det vara sju eller åtta år sedan å tror knappast dom blivit sämre så lär bli en fet fest, nästan att man blir sugen att få tag i biljetter själv...

Föresten firar jag å Freddan våra födelsedagar den 27e på dragarbrunnsgatan, du är välkommen på fest om du inte har något för dig.

2008-12-19 @ 12:53:53
Postat av: erica

nu har du blivit riktigt dålig här gunnar..

2009-01-07 @ 10:37:05
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: den riktiga gunnar

men asså ba lol mumintroll, nu får du ha koll, på scroll.



bli mer aktiv för faen!!!!!

2009-01-12 @ 21:03:24
Postat av: den riktiga gunnar

men asså ba lol mumintroll, nu får du ha koll, på scroll.



bli mer aktiv din fikus!!

2009-01-12 @ 21:06:30
Postat av: Elena

hallå eller, uppdatera bloggen nu...

2009-01-13 @ 22:16:10
URL: http://www.nogg.se/bLogLady

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0