Dementering

hahaha, va inte längesen jag fick ett samtal där jag möttes av tillrop som, "ska jag slita arslet av dig?" o "hoppas du blir förkyld din jävel!". Det var min gode vän staffan som ringde från jobbet o va mkt upprörd över mitt påhopp i senaste inlägget där jag antydde att han inte visste var Genevé var beläget ngnstans...självklart vet jag att han vet var d ligger o självklart visste jag hur reaktionen skulle bli o att den blev så här stark gjorde d hela otroligt roligt! för min del iaf=) skrattade så jag höll på att börja gråta, haha.

Så Staffan, härmed dementerar jag alla missriktade fakta mot dig o drar tillbaka mitt påstående...
...fast jag måste säga att jag e mkt nöjd över resultatet!:)

dessa upprörda känslor o kritik av det som skrivs här får man ju också se som ett bevis på att man engagerar folk med d som sägs vilket förståzz känns bra, ska nog börja hoppa på folk på en mer regelbunden basis så jag får upp besökarantalet i blondin-bellas nivå:P

Som avlsutning för dagen måste jag ju bjuda på ett fantastiskt kort på denna ngt geografiskt förvirrande persona o vår vän som jag verkligen hoppas vet var genevé ligger då han befinner sig där:


Rocka på!

Kommentarer
Postat av: annelie

Stackars Staffan.. men lite upprättelse smakar nog bra.



/en som försöker höja ditt besökarantal i Blondinbella nivå..

2008-11-17 @ 21:32:34
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: The Eagle

Jag vill se mer personliga påhopp, lite mer schulman-attityd, han e ju en bra kille :P



Jag måste erkänna att jag känner mig mkt hedrad av alla dessa bilder som publicerats de senaste inläggen. Skönt att man får visa upp sin bästa sida :D



Kram påre gubben

2008-11-18 @ 11:46:53
Postat av: Grim /staffan

jag dra härmed tillbaka min förbannelse över blogginnehavaren, du behöver från och med denna stund inte oroa dig över förkylning

2008-11-18 @ 13:08:51
Postat av: Niklas the whiskey

Mkt fint. Kan vara ett utav världens snyggaste foto.

2008-11-18 @ 20:04:18
Postat av: Elena

oh my god... så mitt nipple-trick blev av till slut?!?!?!?! inte riktigt som jag beskrev det dock men det där fungerar ju bra det också! hahahahaa

2008-11-19 @ 18:25:16
URL: http://www.nogg.se/bLogLady

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0