Ny dag gryr

Jahapp, god morgon världen! ännu en dag...dagarna duggar tätt tycker jag o tiden, vad hände med den? fort som faen går veckorna snart e d fan jul, o jag som knappt hann få ngn bränna i år heller:P Hatar julen, helt jävla onödig tillställning där allt går ut på att stressa upp sig veckor innan för att få tag på lite krubb o pyssel, för att sedan släppa alla spänningar på julaftonskvällen o bli en otacksam bitter gnälljävel...fast julen kan ju va mysig också förtåzz,, i en kvart när man ser brorsbarnen njuta av kalle lr paketöppningen...

...funderar på o tvätta, lr åtminstonde ta reda på rentvätten från senast...äh, varför ska jag bry mig om d nu, ska ju iväg om typ 2,5 h. d hinner man ju inte göra ngt på:P Bara att sitta o vänta in föreläsningen...sen blir d repa av! lr blir d d? Niklas har migrän just nu så osäkerheten är ett faktum. Hoppas d blir av iaf, behöver komma hemifrån, behöver spela lite jävla rock'n roll o framförallt så behöver jag skrika ut min höstångest. underbart!

Gå gärna in o lyssna på bandet: www.myspace.com/johnmeetsjane

Troligtvis så har många av er redan gjort d o e jäävligt less på att jag tjatar hela tiden, may it be, narcisisten i mig vill ändå att alla ska gå in på sidan=)

Rocka på!

Kommentarer
Postat av: erica

heeeelluuuuu! välkommen till bloggträsket :)

2008-11-06 @ 20:47:16
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0