Slutet på en era

Nu sitter jag här o ser för första gången hyggligt efter min laseroperation igår eftermiddag...tror o hoppas att d ska bli ännu bättre under dagen. Detta är slutet på en era för Freddan då han redan som en liten tjock 3 åring började bära dessa synförstärkare. På 80 o 90-talet va brillorna fantastiskt fina så jag tänkte bjuda, som ett hej-då till mig med brillor, på en liten bildkavalkad=) Enjoy, haha:

Tiden innan. Lyckligt ovetandes om glasögonens kommande intrång bakas d negerbollar (som är den politisk korrekta benämningen)

Sen kom dem o var en del av den lilla knubbisen till vänster i bild. Jävligt cool snögubbe måste man ju säga.

Haha, diggar den här bilden, strax innan vi flyttar upp till Upplandsbygden.


På gotland o härjar med familjen. Glasögonen fick lite uppmärksamhet då Kalle-Anka kepsen tog all.

Här har vi en odödlig modell, kanske den snyggaste bågen på den snyggaste ungen=D

Här med Guran.

Haha, ja d va kul. iaf för mig, hoppas ni fick er ett skratt också. Nu måste jag vila ögonen då dataskärmen e lite för ljus...

Rock on!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Haha! Jodå jag fick då ett gott skratt! Va gullig du är där hördu! Jag diggar dig på tredje bilden, skulle nästan kunna vara ett kort från swedenrock när du är i vanen. Man ser att du har förberett dig för att bli rocker!

2009-01-28 @ 20:48:00
URL: http://niklasthewhiskey.blogg.se/
Postat av: Marcus

Jasså det var som fan! Visste knappt om att du skulle göra operation, eller så hade jag glömt det! Hoppas allt funkar som det ska med ögonen nu, antar att det var förbannat dyrt?

2009-02-01 @ 18:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0